Formy płatności
Przelew na konto – Płatności przelewem przyjmujemy na nasze konto w banku Millennium. Po złożeniu zamówienia i rozpoczęciu jego realizacji nr konta przesyłany jest mailowo. Przelewy księgowane są zwykle następnego dnia roboczego po ich zleceniu przez Klienta. W przypadku anulowania zamówienia, które zostało wcześniej opłacone przelewem, zwracamy wpłaconą kwotę na konto Klienta. Nie dotyczy to zaliczek na produkty, które sprowadzane są „na zamówienie” Klienta.
Płatność przez Przelewy24.- Po wybraniu Przelewy24 następuje przekierowanie na formatkę płatniczą, gdzie pierwsza zakładka „Przelew online” prezentuje listę dostępnych banków, w których możliwe jest wykonanie szybkiego przelewu automatycznego. Z tej listy należy wybrać swój bank.
Po wybraniu swojego banku następuje przekierowanie do bankowości internetowej, gdzie po zalogowaniu wystarczy potwierdzić automatycznie wypełniony formularz przelewu.
Po wybraniu Przelewy24 następuje przekierowanie na formatkę płatniczą, gdzie należy skierować się do zakładki „BLIK” w lewym menu. NA ekranie wyświetli się pole do wpisania kodu BLIK.
Kod BLIK należy wygenerować na swoim urządzeniu mobilnym w aplikacji banku.
Po wprowadzeniu kodu BLIK na formatce płatniczej Przelewy24 należy potwierdzić transakcję pinem w aplikacji mobilnej.
Za pobraniem u kuriera – w przypadku wybrania tej opcji płatności naliczana jest dodatkowa opłata za pobranie.
Gotówka przy odbiorze osobistym – w naszym punkcie odbioru osobistego istnieje możliwość zapłaty gotówką.
Ⓒ 2020 Kameleoniada by HILLNET.