Odstąpienie od umowy sprzedaży i Reklamacja
- Kupujący będący Konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
- Z tytułu prawa Kupującego do odstąpienia od umowy sprzedaży, Sprzedawca przyjmuje jedynie zwrot towaru będącego w nienaruszonym stanie, nie noszącego śladów użytkowania.
- Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia towaru w posiadanie przez Kupującego.
- Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez sprzedawcę na stronie internetowej sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia.
- Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Kupującemu otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
- Jeśli Kupujący złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje być wiążąca.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania z powrotem towaru z dokumentem potwierdzającym zakup u Sprzedawcy.
- Jeżeli Kupujący korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Bezpośredni koszt dostarczenia towaru do Sprzedawcy ponosi Kupujący.
- Kupujący ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Zwrot należności
- Sprzedawca dokonuje zwrotu należności w ciągu 14 dni w przypadku:
a) rezygnacji przez Kupującego z zamówienia lub z części zamówienia opłaconego z góry przed jego realizacją (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część wartości zamówienia);
b) odstąpienia od umowy przez Kupującego będącego Konsumentem zgodnie z regulaminem;
c) obniżenia ceny towaru z wadą lub odstąpienia z tego tytułu od umowy zgodnie z Regulaminem. - Sposób zwrotu należności uzależniony jest od formy pierwotnej zapłaty na rzecz Sprzedawcy:
a) w przypadku zapłaty „z góry” przelewem, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Kupującego;
b) w przypadku zapłaty „za pobraniem” zwrot następuje na rachunek bankowy Kupującego po uprzednim otrzymaniu od Kupującego danych wymaganych do przelewu bankowego;
c) w przypadku zapłaty „z góry” z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznych Przelewy24, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Kupującego użyty przez Kupującego do realizacji zamówienia. - Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu należności lub opóźnienie takiego zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Kupującego wezwania na podany przez niego adres poczty elektronicznej, Kupujący nie przekaże sprzedawcy wymaganych danych lub gdy odpowiedź na wezwanie będzie niekompletna i uniemożliwi skuteczne dokonanie zwrotu. Sprzedawca wolny jest od odpowiedzialności także wówczas, gdy zwrotu nie dokonano lub dokonano z opóźnieniem wskutek przekazania przez Kupującego błędnych danych wymaganych do przelewu bankowego. Zwrot należności dokonany zostanie w takim przypadku niezwłocznie po uzyskaniu od Kupującego niezbędnych danych.
Reklamacja
Jak zgłosić reklamację?
Aby Państwo, jako nasi Klienci, mogli dochodzić swoich praw w ramach reklamacji zakupionych towarów, prosimy o zgłaszanie reklamacji poprzez dostępny poniżej formularz, podając wszystkie wymagane dane. W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00 pod numerem telefonu 781-909-804,
lub biuro@kameleoniada.pl